Kredyt na zabudowę siedliskową

To rozwiązanie przeznaczone jest głównie dla rolników, ponieważ zabudowa siedliskowa związana jest z prowadzeniem gospodarstwa rolnego. W skład zabudowy siedliskowej może wchodzić budynek mieszkalny i budynki gospodarcze. Jeśli nie spełnia się ustawowych wymogów bycia rolnikiem, po nabyciu takiego gruntu, należy go odrolnić w celu wybudowania domu. W takim wypadku zanim podpiszemy z rolnikiem umowę przedwstępną, powinien on uzyskać warunki zabudowy. Wówczas rolnik występuje o pozwolenie na budowę

4 komentarze:

Monika Zawadzka pisze...

Kredyt hipoteczny jest bardzo dobrym rozwiązaniem gdy chcemy wejść w posiadanie własnej nieruchomości. Nawet osoby pracujące za granicami kraju mogą dostać taki kredyt z polskiego banku. Fajnie to wytłumaczone zostało w https://kredytyzagranica.pl/blog/kredyt-hipoteczny-dla-osob-pracujacych-za-granica i z tego co wiem, to już dużo rodaków zdecydowało się na taki ruch.

Magdalena Barańska pisze...

W sumie ja do końća nie wiem jak to jest teraz z tymi kredytami hipotecznymi, ale chyba nie bardzo można brać w innej walucie niż się zarabia. Ja bardzo sobie cenię pożyczki wielowalutowe https://cinkciarz.pl/pozyczki gdzie wiem, że nie ma najmniejszego problemu aby dostać gotówkę w walucie obcej.

Anonimowy pisze...

Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

Adrian Moczyński pisze...

Akurat ja również kupuję mieszkanie na kredyt i myślę, ze jest to całkiem normalna sprawa. Fajnie, że udało mi się znaleźć ciekawe mieszkanie u dewelopera https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-rumia.html i jestem przekonany, że będzie mi się w nim bardzo fajnie mieszkało.