PKO Bank Polski oferuje kredyt hipoteczny "Własny kąt"



Kredytem WŁASNY KĄT - HIPOTECZNY można sfinansować praktycznie wszystkie cele mieszkaniowe.
Finansowanie do 100% wartości nieruchomości stanowiącej zabezpieczenie - kredyt w EUR i PLN.
Kredyty w pozostałych walutach (CHF, USD, GBP) finansowane są do 75% wartości nieruchomości.
0% prowizji przy zakupie ubezpieczenia
20% możesz wykorzystać na dowolny cel
Oprocentowanie kredytu jest zmienne lub stałe (tylko w przypadku kredytów w PLN). Oprocentowanie jest ustalane indywidualnie, możliwość negocjowania oprocentowania
Kredyt w ratach malejących lub równych można rozłożyć nawet na 40 lat
Zarówno walutę kredytu, jak i formułę spłaty można zmieniać w trakcie obowiązywania umowy kredytowej
Możliwość wielokrotnych przewalutowań kredytu
Raz w roku "wakacje kredytowe"
Bilansowanie kredytu mieszkaniowego Własny Kąt oszczędnościami gromadzonym na Rachunku Oszczędnościowo - Rozliczeniowym pozwala na obniżenie płaconych odsetek

3 komentarze:

Daria pisze...

Aktualnie każdy bank takie kredyty oferuje i w sumie nie jest to nic nadzwyczajnego. Ja brałam kredyt ale na otwarcie własnej działalności. Zdecydowałam się na e-biznes czyli sklep www wraz z płatnościami online https://www.cashbill.pl/pobierz/integracje/ które są dla mnie najbardziej bezpiecznym systemem w Polsce. Wszystko jak do tej pory działa bez zrzutów.

Agata Borowska pisze...

W sumie jeśli chodzi o same kredyty to ja mam jeden i jest to hipoteczny. Za to w przypadku płatności bardzo podoba mi się korzystanie z płatności mobilnych. Nawet czytałam o tym w http://www.egospodarka.pl/161932,Rodzaje-platnosci-mobilnych-5-najpopularniejszych-systemow,1,117,1.html i jestem zdania, że jak najbardziej warto jest z nich korzystać.

natkar pisze...

Szukanie kredytu to jedna sprawa, ale musimy się również orientować, jak będzie wyglądać cena naszej nieruchomości. Pytanie, czy ona w końcu zacznie spadać? A no o o tym ja się nie wypowiadam, ale autor tego https://kredytywroclaw.com/czy-ceny-nieruchomosci-zaczna-spadac/ wpisu już owszem. Może to sprawdzicie?